Bestellen, betalen & bezorgen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

In de webshop kun je aangeven wat je wilt bestellen. Er zijn meerdere pakketten waaruit je kunt kiezen. Geef per item aan hoeveel je er wilt. Klik op de winkelmand rechtsboven om naar jouw winkelmand te gaan. Vervolgens word je door de verschillende stappen geleid. Vul hier je gegevens in en controleer of alle verplichte items ingevuld zijn. Check het bezorgadres en je contactgegevens. Je kunt veilig met iDeal betalen.

Waarom kan ik het handboek voor de diëtist niet los bestellen?

Met het basispakket krijg je het handboek voor de diëtist er gratis bij. Het handboek is bedoeld om je te helpen bij de begeleiding van mensen met het 6×6 dieet. Door te oefenen en ervaring op te doen krijg je steeds meer feeling met dit dieet. Daarom is ervoor gekozen elke diëtist te laten starten met een basispakket, waarin het handboek zit en voldoende materialen om 10 cliënten te begeleiden. Als je een handboek voor de diëtist los zou kopen en je gaat niet werken met het 6×6 dieet, dan heb je niks aan zo’n handboek. Werk je met meerdere diëtisten dan raden we je aan voor iedereen een startpakket te bestellen zodat elke diëtist een handboek heeft en de kans krijgt om zelf ervaring op te doen met het 6×6 dieet.

Waarom kan ik de cliëntbrochures niet los bestellen?

De 6×6 materialen zijn bedoeld als werkmateriaal voor diëtisten. Om mee te geven aan cliënten die met het 6×6 dieet gestart zijn. Als we de cliëntbrochures per stuk zouden aanbieden, dan zouden meerdere mensen deze gaan kopen en zelfstandig met het 6×6 dieet aan de slag gaan. Dat willen we voorkomen, omdat het heel lastig is om zonder begeleiding door een diëtist het 6×6 dieet goed te volgen, zeker in de beginfase. Wij zijn voorstanders van het 6×6 dieet, maar willen wel graag dat het dieet goed gevolgd wordt om de meeste gezondheidswinst te behalen.

Waarom kan ik de handleiding voor verwijzers wel los bestellen?

Als een praktijkondersteuner of een andere verwijzer geïnteresseerd is in het 6×6 dieet, kunnen zij één handleiding bestellen. Bij hen niet de koppeling met de cliëntbrochures omdat zij geen cliënten bij het voedingsdeel van het 6×6 dieet kunnen begeleiden. Zij kunnen contact zoeken met een diëtist en samen kunnen zij dan aan de slag. 

Als een diëtist start met het 6×6 dieet, dan is samenwerking met oa praktijkondersteuners nodig en dat zijn er vaak meer dan één. In het startpakket zitten twee handleidingen, wat in het algemeen te weinig zal zijn. Daarom is er de mogelijkheid om 3 of 10 stuks bij te bestellen tegen sterk gereduceerde prijzen, zodat de kosten geen belemmering hoeven te zijn om de verwijzers erbij te betrekken.

 

 

Ik woon in het buitenland, kan ik een bestelling plaatsen?

Dit kan niet via de webshop maar wel als je rechtstreeks contact met ons opneemt. Vul het contactformulier in en geef aan wat je zou willen bestellen. Dan maken wij op grond daarvan een factuur aan die we je mailen. Zodra we je betaling ontvangen hebben sturen we je het pakket toe.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig met iDeal betalen. Alle betalingen verlopen via Stichting Derdengelden Sisow. Sisow garandeert een veilige en stabiele omgeving waarin je jouw betaling doet. Zodra de betaling is gelukt ontvang je een bevestigingsmail. 
Bij betaling via een bankoverschrijving (bijv als je in het buitenland woont) krijg je van ons een mail met de betaalgegevens inclusief betaalkenmerk en uiterste betaaldatum.  

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Je krijgt na het afronden van je betaling een bericht op je scherm dat de bestelling gelukt is. Daarna volgt een mail op je aangegeven mailadres met de bestelbevestiging met daarin een overzicht van de gekochte pakketten. Vervolgens zal door ons de order samengesteld worden en binnen 5 werkdagen met PostNL worden verstuurd. 

Hoe zit het met BTW en verzendkosten?

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW, deels 9% en deels 21% BTW. De verzend- en verwerkingskosten zijn voor Nederlandse afleveradressen standaard € 6,95 per bestelling. Voor het buitenland gelden andere tarieven voor de verzendkosten.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik die verzilveren?

Voer je kortingscode in tijdens het bestelproces bij ‘Couponcode’. De korting wordt vervolgens automatisch van het totaal afgetrokken. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Als je meer dan een uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging per mail gehad, check dan eerst of de mail per ongeluk in je spambox terecht gekomen is. Zo niet, mail dan naar info@6x6dieet.nl en vermeld als onderwerp: ‘geen bevestigingsmail ontvangen’. Geef in de mail aan wat je besteld hebt, zodat we het uit kunnen zoeken.

Kan ik andere pakketten bestellen dan in de webshop aangegeven worden?

In principe niet. Heb je echter hele specifieke wensen dan kun je mailen naar info@6x6dieet.nl en vragen naar de mogelijkheden. Wil je extra grote bestellingen doen, dan kun je vragen om een offerte.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zodra je de bestelling geplaatst hebt, kun je de bestelling niet meer wijzigen. Neem direct contact met ons op wanneer iets niet correct is (bijv. een verkeerd verzendadres) en wij proberen alsnog een goede oplossing te vinden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Binnen 5 werkdagen nadat je betaling binnen gekomen is zullen we je bestelling verzenden.
Mocht het voorkomen dat niet alles op voorraad is, dan communiceren we dat met je. We zorgen voor een zo spoedig mogelijke nalevering. De extra kosten die dit met zich meebrengt nemen wij natuurlijk voor onze rekening.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestelproces heb je de optie om een verzendadres op te geven. Wanneer de bestelling eenmaal is geplaatst kan het adres niet meer worden gewijzigd. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden via PostNL. Via een track&tracecode kun je zien wanneer je pakket afgeleverd wordt.

Wat als ik niet thuis ben wanneer het pakket wordt geleverd?

Als de bezorger het niet bij jou (of jouw buren) kan afleveren zal er een dag later een nieuwe bezorgpoging gedaan worden. Wanneer deze poging ook mislukt zal het bij een afhaalpunt in de buurt geleverd worden. Het pakketje dient dan binnen de gestelde termijn opgehaald te worden of anders wordt het retour gestuurd naar ons. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Je pakket is uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van jouw betaling verzonden. Geef dan de bezorger nog een paar dagen de tijd om het bij jou af te leveren. Mocht je na 10 werkdagen nog niks ontvangen hebben, stuur dan een mail naar info@6x6dieet.nl met als onderwerp ‘bestelling niet ontvangen’. Dan zullen we uitzoeken wat er aan de hand is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

In de wet is geregeld dat voor consumenten een wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt. Voor ondernemers en bedrijven is die wettelijke verplichting er niet.
In principe is retourneren van een gehele of gedeeltelijke bestelling alleen toegestaan als er aantoonbare drukfouten (geen spelfouten maar duidelijk zichtbare fouten qua kleur of papier) of beschadigingen in de brochures zitten. Meld dit binnen 14 dagen na verzenddatum. Stuur een mail naar info@6x6dieet.nl met als onderwerp ‘pakket beschadigd/niet in goede staat’. Wij nemen de vraag dan in behandeling en vragen eventueel om bewijsmateriaal (bijvoorbeeld een foto). In het geval wij de retour goedkeuren retourneer het pakket dan in de oorspronkelijke verpakking naar het postadres van VOF 6x6dieet. Sluit een kopie van de factuur bij en zorg voor voldoende frankering.
Als de retourzending door ons ontvangen en goedgekeurd is, sturen we je een nieuw pakket toe en krijg je de verzendkosten van het teruggestuurde pakket binnen 14 dagen op je rekening gestort.
(zie ook onze algemene voorwaarden)

Heb je een andere vraag?

Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@6x6dieet.nl

Contactformulier